قیمت بولت و مهره

قیمت بولت و مهره,صفحه ستون
قیمت بولت و مهره,صفحه ستون
قیمت بولت و مهره,صفحه ستون

قیمت بولت و مهره

بولت یا همان پیچ به نوعی بست می گویند که معمولا از رزوه کردن میلگرد با دستگاه رولینگ تولید می شود و در صنایع مختلف اعم از ساختمان سازی به شکل های مختلف استفاده می شوند.

بولت های سفارشی جهت تولید به اندازه داده شده در نقشه مهندس ناظر پروژه ساخته میشود که معمولا حدودا 1روز زمان بر هست.

صفحه ستون های مورد استفاده د این بلت ها هم با توجه به ضخامت و ابعاد درخواستی قابل تولید هستند.

با توجه به گسترده بودن سایز های بولت و مهره شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت بولت و مهره با کارشناسان فروش مجموعه تیک آهن تماس بگیرید.           

بولت ها با توجه به عمق فندانسیون و مورد استفاده قرار گرفته و در اندازه های مختلف قابل سفارش هستند مواردی که در سفارش بولت ها باید مد نظر قرار داد شامل عمق فندانسیون و اندازه قطر رزوه میلگرد و همچنین خم درخواستی به جهت گیرایی در بتن و مقاومت بیشتر می باشد.

همان طور که میدانید بلت های سفارشی را از رزوه کردن میلگرد های آجدار تولید می کنند. ولی برحسب در خواست مشتریان می توان از میلگرد ساده هم برای سفارش های درخواستی استفاده کرد اما باید به این نکته توجه کرد که میلگرد ساده قیمت بالاتری نسبت به میلگرد آجدار دارد. مهره ها جهت مهار کردن یا فیکس کردن بلت در مکان خود استفاده می شوند.

مهره های سفارشی باید با سایز میلگرد برابری داشته باشند، به عنوان مثال برای بلت 25 باید مهره سایز 25 سفارش داده شود. در نظر داشته باشیدکه به ازاء هر بلت 2 عدد مهره که یکی در زیر صفحه ستون ها و دیگر روی آن بسته می شود تا صفحه ستون و بلت ها را به هم محکم نماید.

میلگرد های ساده از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به آجدار برخوردار هستند ولی به دلیل هزینه بر بودن کمتر استفاده می شوند.                            

جهت اطلاع از قیمت بلت ومهره باید به چه نکاتی توجه کنیم؟؟؟

قیمت بلت و مهره

یکی از نکات مهم در خرید بولت و مهره توجه به تولید کننده آن است !

در ایران تولید کنندگان بولت و مهره زیادی هستند که هر کدام بنا به سیاستها و استراتژی های خود بر بازار و قیمت بولت و مهره اثر میگذارند .

 

مراقب قیمت های نامتعارف بلت و مهره در بازار باشید !

قیمت بلت و مهره

تعیین قیمت بولت و مهره :

قیمت روز بولت و مهره به عوامل مختلفی مرتبط است – تقاضا میکنم قبل از خرید انواع بولت و مهره به نکات زیر توجه کنید تا از سواستفاده ها در امان باشید

  1. قیمت بولت و مهره در بازارهای شهرها با توجه به مقدار مسافت نسبت به شهر مبدا متفاوت است زیرا هزینه باربری و حمل به آن اضافه میشود
  2.  برخی فروشندگان متاسفانه با دستکاری بار و تبانی در باسکول ،نوع محصول و وزن مفید بار  تاثیر میگذارند که طبعا در قیمت تاثیرگذار است
  3.  فروشندگان بسته به میزان توان در انبار داری قیمت های مختلفی ارائه میدهند
  4.  فروشندگان بسته به نفوذ در بازار ، قیمت آهن آلات را اعلام میکنند – گاهی از نفوذ و شهرت خود سو استفاده کرده و قیمت های بالا اعلام میکنند
  5.  برخی گران میخرند و مجبورند گران بفروشند و بالعکس
  6.  برخی واسطه چندم هستند
  7.  برخی به هر مشتری یک قیمت اعلام میکنند یعنی هرچقدر تیغشان ببرد میبرند و …

 

از کجا بولت و مهره بخریم ؟

  1. از مجموعه ای بولت و مهره بخرید که حداقل در اداره ثبت اسناد کشور ثبت شده باشد
  2. مدیر عامل و طرف حساب شما در آن شرکت مشخص باشد
  3. روی قیمت های آن باز است و به هر مشتری قیمت ثابتی اعلام میکند ، این موضوع به تنهایی میتواند نشانه صداقت فروشنده باشد.مثلا قیمت بولت و مهره و قیمت آهن آلات آن مجموعه در سایت در معرض دید همه باشد
  4. اگر وب سایت دارد مورد تایید وزارت صنعت و معدن و تجارت باشد
  5. اصالت کالا را تضمین کند
  6. در بازار فولاد با سابقه باشد
  7. مشتری مدار باشد و برای مشتری احترام و ارزش قائل باشد
  8. قیمت مناسب ارائه دهد ( مجموعه تیک آهن با فروش آهن آلات از درب کارخانه هزینه حمل تا انبار و انبارداری را حذف نموده و میتواند قیمت های مناسب و منصفانه را ارائه نماید)
  9. دغدغه های مشتری را درک کندو در هماهنگی ارسال بارو خدمات  برشکاری و …به مشتری کمک کند
  10. قیمت ها را در سایتش به روز کند تا مشتری بدون دغدغه از قیمت های روز آهن آلات و قیمت بولت و مهره مطلع شود

 

مجموعه تیک آهن با مدیریت آقای یوسف یعقوبی نیا تمام موارد فوق را رعایت کرده و شما میتوانید میلگر ساده ، میلگرد آجدار ، خاموت ، بولت و دیگر محصولات فولادی را با خیال راحت از این مجموع تامین کنید

برای اطلاع از قیمت های میلگرد ساده ، میلگرد آجدار ، خاموت ، بولت و مهره  روی لینک های زیر کلیک کنید

قیمت امروز میلگرد آجدار

قیمت امروز خاموت

سوالات متداول بلت و مهره :

  • تفاوت بولت و میلگرد چیست ؟

بولت همان میلگرد برش خورده است که یک سر یا دو سر آن بنا به در خواست مشتری رزوه شده یا بر روی یک صفحه که با نام صفحه ستون شناخته میشود جوش میخورد .

  •  بولت ها در چه سایز و اندازه‌هایی عرضه می‌شوند؟

بولت ها به طور معمول در طول های مختلف  و در سایز های (  14 ، 16 ، 18 ، 20 ، 22 ، 25 ، 28 ، 32 و 36) و به ترتیب وزن (  15 ، 19 ، 24 ، 30 ، 36 ، 47 ، 58 ، 76 و 96 ) کیلوگرم تولید میشوند.

 

  • تفاوت بولت در صفحه جوشی و صفححه معمولی چیست؟

بولت در صفحه جوشی فقط دارای خم بوده و به صورت ثابت بر روی صفحه جوش میخورد اما بلت رزوه شده از صفحه جدا است و توسط دو عدد مهره میتوان ارتفاع و جهت بلت ها را تغییر داد.

 

  • مدت زمان ارسال و دریافت بار چه میزان است؟

ارسال بار در صورت خرید از دفتر شهر و ارسال درون شهری بین 1 تا 3 ساعت و در صورت خرید از درب انبار به صورت آنی تحویل و در صورت ارسال به شهرستان ها بین 1 تا 3 روز کاری زمان میبرد.

 

  • آیا خرده فروشی هم دارید؟

بله ما فروش انواع آهن آلات را به صورت  کل و جزء به عهده داریم.

 

  • راه های تشخیص سایز و وزن بلت چیست؟

وزن میلگرد طبق جدول اشتال اعلام شده است ولی هر کارخانه جدول اعلامی مختص خود را دارد و از سایز میلگرد میتوان به وزن آن پی برد .

تشخیص سایز میلگرد راه های زیادی دارد که شامل :

تشخیص سایز میلگرد توسط چشم : حرفه ای ترین روش برای تشخیص سایز میلگرد کنترل چشمی است که بعضی از مهندسان با تجربه از این طریق  و با یک نگاه می توانند به سایز میلگردها پی ببرند.

تشخیص سایز میلگرد توسط انگستان دست : روشی سریع و حرفه ای برای مهندسین و معماران با تجربه است البته باید از قبل از اندازه بند انگشتانشان آگاهی داشته باشند ، بنابراین انگشتان خود را روی میلگرد گذاشته و به راحتی و بدون هیچ وسیله ای سایز میلگرد را متوجه می شوند.

تشخیص سایز میلگرد با استفاده از شابلون : این روش مبتکرانه که  بین معماران و مهندسان ناظر مرسوم است که از دقت بالایی نیز برخوردار است، البته افرادی وجود دارند که از شابلونهای آماده استفاده میکنند که سایز میلگردها روی آن مشخص شده است و کار را به مراتب ساده تر و دقیق تر میکند.

تشخیص سایز میلگرد با وزن کردن : روشی دیگر برای به دست آوردن سایز میلگرد وزن کردن آن است که مشکلات و سختی هایی نیز به دنبال دارد که این روش پیشنهاد نمیشود.

تشخیص سایز میلگرد به وسیله آچار فرانسه مدرج : این مورد هم روشی تقریبا دقیق است به شرطی که از آچار فرانسه مدرج استفاده شود .

تشخیص سایز میلگرد با استفاده از کولیس :در موقع اندازه گیری  با کولیس  از روی آج میلگرد و یا باید از پایین آج اندازه بگیریم ؟

در میلگردهای آجدار بسته به نوع آج،سه قطر وجود دارد :

قطر اسمی

قطر زمینه (بدون احتساب آج)

قطر خارجی ( با احتساب آج)

مثال: میلگرد شماره 16 با آج یکنواخت:

قطر اسمی:16

قطر زمینه 15

قطر خارجی:18

 

  • دلیل پایین بودن قیمت شما پایین بودن کیفیت محصول است؟

خیر – ما به دلیل فروش بالا خرید را از درب کارخانه و بدون واسطه و بدون هزینه انبار داری و حمل و نقل انجام میدهیم به همین دلیل قیمت های ما کمترین قیمت موجود در بازار است و علاوه بر آن درصد سود بسیار کمتری در برابر سایر همکاران دریافت میکنیم .

شاید به این محصولات هم نیاز داشته باشید...

قیمت خاموت

قیمت بولت و مهره,صفحه ستون

قیمت میلگرد آجدار

قیمت میلگرد آجدار

قیمت ورق فولاد مبارکه اصفهان

قیمت بولت و مهره,صفحه ستون