قیمت توری و فنس

توری و فنس

در طول تاریخ برای حفظ حریم شخصی و ایجاد امنیت از حفاظ‌هایی مانند توری و فنس استفاده می‌کردند.

توری ها یکی از محصولاتی هستند که با استفاده از سیم مفتول ساخته می‌شوند. یکی از دلایلی که افراد از توری فلزی برای ایجاد ایمنی و امنیت استفاده می‌کنند قیمت مناسب این محصول می‌باشد.

از عوامل مهمی که روی قیمت توری ها تاثیر گذار هست می توان به سایز و برند اشاره کرد. همانطورکه می دانید بازار آهن آلات نوسانات زیادی داشته که این محصول هم مستثنا از این قاعده نبوده است. در بازار توری‌ها به دو دسته‌ی کلی تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل توری‌های ورقه‌ای و توری‌های مفتولی می باشند.

توری‌های ورقه‌ای با استفاده از ورق فولاد و توری های مفتولی با استفاده از سیم مفتول تولید می شوند. معمولا توری‌های ورقه‌ای به شکل چشمه‌های دایره‌ای هستند . توری‌های مقتولی در انواع و اقسام مختلف هستند که شامل مرغی ، حصاری ، پرسی و گابیون تقسیم‌بندی می‌شوند. جهت اطلاعات بیشتر به بخش مقاله‌های سایت مراجعه کنید و از اطلاعات کامل این محصول که به صورت کلی توضیح داده شده بهره مند شوید.

شما مشتریان گرامی می‌توانید جهت مشاوره با کارشناس فروش مجموعه تیک آهن از طریق شماره‌های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی رایگان این مجموعه برخوردار شوید.  مجموعه‌ی بزرگ تیک آهن در تلاش هست که بتواند هر چند گامی کوچک در راستای رضایت شما مشتریان گرامی بردارد.